Alla inlägg under december 2010

Av Åza - 5 december 2010 14:23

Ja dagen är änu inte slut men jag tänkte jags kriver om den som den har avrit fram tills nu =) Fick sova till hlav tio idag det var riktigt skönt.. drömt en hemsk mardröm inatt =( inte alls skoj--- jag går upp dricker min frukost, sen tar jag itu med att vika masshavet av tvätt som låg upp i soffan... tog sin lilla tid men skönt när det var gjkort =) Sen var det operation städ som gällde... så vi har städat huset idag o ja de tar ju sin Lilla tid.. blev renböddning o allt idag =) Sen har jag packat min väska för imorgon åker jag till Ystad med jobbet för att spendera två planneringsdagar på Ystad Saltsjöbad... när städningen var nästintill klar så blev det julkortsfotografering av barneen sen klädde vi granen o lyssna på julmusik....

Nu slappar jag en stund för att sedan ta ett tag i dammsugaren o fixa de sista där uppe....


sen får vi se vad kvällen bjuder på =)


Av Åza - 4 december 2010 10:05

när man ska på kalas till tjejkusinen så måste man ju snoffsa till sig lite =)       

Av Åza - 4 december 2010 09:29

Kärlek kan vara så mycket och så lite.... det kan räcka med att visa ett leeende mot en passerande medmänniska till att skrika ut jag Älskar dig till sin make...

Kärlek är att visa omtanke, medkänsla och förståelse... Att förklara vad kärlek är är väldigt svårt då Kärlek för mig är så enormt stort i BREDA BREDA ramar....


Jag älskar vardagskärleken, den kärlek man ger o får varje dag dem där små ögonblicken som gör en varm i hjärtat som när ens dotter kommer fram till och kramas o säger jag tycker om dig mamam du är så fin... eller när sonen ger ens världens goaste leende på morgonene när han precis vaknat, när maken kommer inom dörren efter jobbet.. då blir man lycklig och det är KÄRLEK


Idag nu så här på morgonen var de mycket kärlek med min dotter.... vi låg o mös i sängen o skratta o skoja, det är äkta lördagsmorgons kärlek...


 det är en liten del av vad kärlek är för mig!!! <3<3<3<3



Av Åza - 3 december 2010 12:36

Har gjort ett försök att göra bloggen lite julig =) tyckte de blev helt ok ;)

  

Av Åza - 3 december 2010 11:52

tänkte att jag kan lika gärna skriva detta inlägg redan nu för jag kommer aldrig skriva ut vad jag ätit eller äter om dagarna... folk har för mycket fördomar o tycken om just den saken... så ja vad jag ätit idag eller vad jag äter om dagarna de lär ni aldrig få reda på .. inte här på bloggen iaf !



Har en liten sessa som stolt spatsera hem från salongen efter hon blivit klippt idag.... =) hon var så duktig o satt som ett ljus i stolen o njöt när hon blev klippt =) gullunge <3



Av Åza - 3 december 2010 09:06

.. idag ska Lovisa få går till en riktig frisör som hon säger och hon är så glad för de... jag brukar klippa henne i vanliga fall men hon har uttryckt sin besvikelse många gånger för jag är INGEN riktig frisör... så nu ska hon få gå till en sådan! Ska gå till den "ny" öppnade salongen här på torget i byn..=) man får ju gynna dem unga så gott man kan! Själv släpper jag aldrig min egen frissa i eslöv jag är henne trogen så länge det går!

sen tänkte jag att vi skulle ta ent ur till Nova.... innan vi hämtar maken... kan vara mysigt o strosa lite med barnen =)


love <3


ps: jag är fortfarande väldigt ARG och upprörd

Av Åza - 2 december 2010 20:14

jag är bara så jäkla förbannad.... ville mest bara skriva de... AHHHHHHH

Av Åza - 2 december 2010 09:50

tänkte jag får lägga ut bilder på mian fina föräldrar =)


    

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards