Alla inlägg den 9 december 2010

Av Åza - 9 december 2010 18:43

var på en super mysig fika imorse o kände mig helt ok... var lite små kass igår men kändes som det frösvann igen... kommer hem o blir super trött o frusen.. går lägger mig o vaknar med  värsta feberfrossan =( tog två panodil o ett varmt bad.. hjälpte någorlunda.... hoppas detta går över snart!!! HATAR att inte må  bra...  

  

Av Åza - 9 december 2010 13:45

Jag tror på kärlek, godhet, ömsesidighet, ärlighet, ömhet, livet....

Jag tror även på Lycka och på att min man älskar mig över allt annat,  =)

ja jag tror på en massa saker men jag tror inte på Gud....


Jag tror däremot på ÖDET, ödet styr våra liv tillsammans med en själv, man går sin egen väg men den är ändå styrd... sen är de upp till en själv att ta möjligheterna som kommer eller hoppa över dem...

Allt händer för en orsak, det tror jag också på fast det ibland kan vara rent av omöjligt att komma på orsaken....

Jag tror också på att allt löser sig med tiden... problem förblir aldrig olösta, det gäller bara att ha tålamod!

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards