Alla inlägg den 23 december 2010

Av Åza - 23 december 2010 23:52

 Ja nu tar jag lite julledigt härifårn.. ses efter jul!!


  

Av Åza - 23 december 2010 20:50

Ja tänk idag är det lillejuleafton, helt sjukt!! och det är snö ute och snöstorm ;) vi har vallar höga utanför vårt hus så vi får väl se om vi komme rut imorgon ;) mysigt är de på ett vis men ska man ut o köra är det mindre kul. vi begav oss till Nova imorse för o handla lite och ja det gick bra o köra dit men man fick köra lugnt o fint..

en bilist framför måste varit onykter för jag har aldrig sett vuingligare körning, läskigt var de då den var så nära o frontallkrocka med en lastbil!!

Lovisa är spänd inför morgondagen o har odag fått välja ETTpaket under granen o öppna de.. jag trodde att hon skulle välja de största men icke hon väljer de minsta.... Lycklig blev hon när det inhöll ett fotbollshalsband, precis ett sånt som lillebror har =) Jippi vad glad jag ble... precis vad jag önskat mig.. sa en Lycklig flicka =)

Där är en stor hög kvar som hon ska öppna imorgon bittig =)


Julen är här.... <3

Av Åza - 23 december 2010 19:26

min familj får mig att må bättre, mina fina vänner får mig att må bättre.... =) musik, sång dans får mig att lee.... =)

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards