Alla inlägg den 1 december 2010

Av Åza - 1 december 2010 08:20

jag har funderat o funderat över vem som egentligen var min första kärlek... o det är minsann inte lätt... jag sitter o funderar på när man gick på dagis och jaman var ju konstant kär när man var liten.... dock så minns jag min första STORA kärlek som var när jag gick i mellan stadiet i en kille som hette Fredrik... den här killen var jag madly in love with... innan den kärleken hade jag ALDRIG varit så kär i någon... fredrik var lång, smal o blond, hade tandställning och var klassens huligan....det roliga i de hela var att den här Fredrik var så dum mot mig så jag borde hatat honom men nej.. mina knä blev svaga som gummi var gång jag såg honom o mitt hjärta rusa upp i dimension jag inte kan räkna till... JAG var så kär o detta höll i sig länge... Jag fick aldrig chansen på honom men jag fick hånglat med honom under en sanning eller konka lek i sjätte klass... det var riktigt najs =) haha... den kärleken var speciell men ack så stark....

Av Åza - 1 december 2010 08:16

... idag har isaac kräkt två gången o ulkat en gång på morgonen däremellan har han lett o varit pigg som vanligt men med tanke på att han Aldrig kräkt så innan så blir man ju misstänksam att kräksjukan entrat vår tröskel... dock är det ju synd att det är Isaac som får de =/ Jag hoppas dock att dte inte är kräksjukan... hade nog av den förra vintern då vi låg här hemma fyra gånger dekade i den... Nu ligger han Utslagen på en handuk o sover iaf... vi får se hur detta kommer arta sig!!! Funderar lite på om det är en reaktion på antibiotikan men samtidigt knepigt om den skulle komma nu när han snart ätit den i 10 dagar....


time will tell

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards