Alla inlägg under februari 2011

Av Åza - 28 februari 2011 14:07

.. jag har just nu världens knepigaste drömmar var natt o jag vet inte om jag sover eller är vaken.. det är väldigt skumt iaf!! Vakna imorse med migrän.. JÄTTE skoj nä inte alls.. så denna dagen bev inte alls osm man plannerade men men imorgon är en annan dag....


Längtar till nästa måndag!!!  

Av Åza - 27 februari 2011 19:30

ja igår hade jag kalas för mig här hemma för min familj o görans föräldrar en skara på 15 pers.. lagom o väldigt trevligt... det bjöds på Tacobuffe och vit chokladmousse, samt godis snacks och melodifestival =) det var en väldigt trevlig kväll... jag fick fina presenter också... det här nere samt pengar o presentkort =)


 

Dukat för fest   Prinsessan hjälper till o fixa maten   ett fint armband som jag fick av wilma

     vackert halsband som jag fick av mina fina mamma o pappa

  Min efterlängtade brödbox från Joseph & Joseph fick jag av mina älskade fyra syskon =)   wilma har ritat en fin teckning till mig jag tror det ska vara en avbild på oss alla som var o fira hennes underbara Moster =)

Av Åza - 25 februari 2011 15:35

Över denna vackra blomma som jag har hemma att jag Lyckats att få den o blomma så väldigt fint.. dte är helt otroligt!!!

    


sen att jag har äran att få vara med denna underbara unge varenda dag är också helt otroligt ;)

      

Av Åza - 24 februari 2011 09:34

Isaac han är så himla förkyld =( det är så synd om honom. Visst han är vid gott mod ändå men man hör hur täppt han är o hur jobbigt det är för honom att andas, lilla älsklingen!!!


Idag kommer felicia för o stanna till lördag kväll, ska även simma idag =) ska bli skönt!!!

Av Åza - 23 februari 2011 11:11

NU ska det börjas gräva, vi börjar sakta o sen får vi se hur långt ner vi gräver.... jag måste fixa de.. måste bli kvitt eller hur!! detta kommer blir hur bra som helst det måste man tr =) gräva gräva gräva....

Av Åza - 22 februari 2011 09:50

Ja en liten sjukling har vi här i huset... en genomförkyld, hostig o hes isaac.... stackaren. Han sover mycket men är dock pigg o go när han är vaken.... Jag hoppas detta blir en kort historia..... dock har han varit dålig en vecka nu!


Idag står de inget på schemat.. jo simning ikväll men annars så är vi hemma... egentligen öppna idag men fick hopppa de då isaac inte är bra! jaja set kommer fler gånger!


Vad som händeri veckan får vi se allt hänger på lilleman!

Av Åza - 21 februari 2011 10:52

              

Av Åza - 21 februari 2011 10:47

  Isaac röjer loss på sin leksak   Krama mig <3   syskon mys   finaste <3   Busungar   coool

Lovisas Lördags tallrik...  

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards