Alla inlägg under januari 2011

Av Åza - 31 januari 2011 15:21

Har idag fått reda på att en vän till mig och min make bestämde sig för att lämna denna jord för att finna mer ro o lycka uppe bland molnen.

 Förra söndagen hittade hans sambo honom då han tagit sitt liv... det är med stor sorg jag säger detta då killen i fråga var en varmhjärtat genom snäll och god människa som haft otur i livet och alltid haft det tufft o mycket motgångar!!

Jag hoppas han mår bra nu var han än befinner sig och hör och ser hur älskad o saknad han är!!


<3 let the angels be with u <3


  



Av Åza - 30 januari 2011 21:17

 

          

Av Åza - 30 januari 2011 14:10

Nu har min fina lilla ANNA lämna mig igen =( dagarna går alltid för fort när vi ses, kä'nns som man inte hinner umgås alls =( men men är så glad att dem kom ner denna helgen så jag fick mysa lite iaf!! det är då bättre än Inget!! Nästa gång är det vår tur att komma oh älsa på dem.- bli till sommaren =) LÄNGTAR redan massvis och vill de ska bli sommar NU!!


Dopet igår för Isaac gick super bra han var en så duktig prins i kyrkan, efter han fått vatten på huvudet somna han gott i Eves famn =) sötnöt!! festen efter var också lyckad, all mat gick åt o all avar nöjda o glada! Precis som de ska vara!

Prästen Thord är fantastisk, för att vara ca 80 år gammal så har han ett väldigt ungt sinne o massvis med humor!! Me like <3


Snart Kommer Lilla Linda spå ska vi fixa hennes hår!! Ska bli kul!! är ff ganska så förvånad att hon lägger sån tillit till mig! JAg själv ser inga hinder och tycker de ska bli skit kul!! =)


See ya <3

Av Åza - 28 januari 2011 13:10

Allvarligt talat !! Om promenader är så himla sunda som alla påstår, så skulle ju brevbäraren praktiskt taget vara odödlig. Valen simmar hela dagarna och äter bara fisk, och den är tjock som fan! Kaninen springer och hoppar hela dagarna, men lever max 5 år. Sköldpaddan springer inte, hoppar inte, kommer alltid sist, rör sig nästan inte och lever i 150 år, så för fan......... Slappna av! ;)

 

Av Åza - 28 januari 2011 12:02

Frun ligger på alla fyra i rabatten när maken utbrister."Men herre jösses, nu får du väl ändå ta och börja motionera, din bakdel ser ju ut som en hel skördetröska! Senare på kvällen när maken och frun ska krypa till sängs och mannen är lite sugen, märker han att frugan är lite sur så han frågar -Men vad är det med dig då? Frun:..-Du tror väl inte jag tänker starta hela maskineriet bara för ett halmstrå!

 

Ha ha ha ha <3

Av Åza - 28 januari 2011 11:57

för dopet för Isaac, han är jätte förkyld den lilla stackaren men han är pigg o go ändå så de ska nog bli bra imorgon =) Ska bli kul att äntligen få döpt vår lille kille som inte är så liten längre!! Men dopklänningen passar än iaf ,, (testades i veckan) så mormor har sytt den med gott måttt!


Håller på o dona med de sista här hemma inför helgen.... snart ska vi bege oss för o duka i församlingshemmet sen blir det till o städa o njuta av att det faktiskt är fredag idag...


Ska testa på o göra en langos variant ikväll med våfflor ( Tack för tippset Sara) Ska bli super gott, alltid kul o testa ny mat!!


see ya <3


  

Av Åza - 27 januari 2011 19:05

Imorgon kommer du äntligen ner, åh vad jag längtar, längtar så jag har ont i magen!!! Mln allra allara bästaste Anna.... min allra allra bästaste vän som bor alldeles för långt från mig... men jag älskar henne tonvis ändå och jag vet att hon finns alltid där för mig bara ett samtal bort!!


Älskar gumman <3 åhhh vad vi ska mysa på lördag!!!

Av Åza - 27 januari 2011 16:33

Längtar så efter mina nya glasögon.... inte så kul och g med halva på näsan om man säger så ;)

hade ju tom lite bättre syn på ena ögat!!! Jippiiii.... dock hade de andra försämrats en liiiiiiten anning... skyller på åldern ;)


dessa två paren blev det =)


    

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards