Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Åza - 3 januari 2011 18:08

Idag fick Isaac smaka potatis o majs för första gången.... han grimasera inte så mycket som vi hade hoppats på, men han är ju ett matvrfak så.. två teskedar slank ner.. visst det kom ut o in ur miunnen riktig koll har jhan ju inte men han gapa glatt efter skeden när den kom igen =) sötunge!!! Imorgon ska han få smaka lite gröt!!!


Var en tur på nova för o reklamera en skjorta jag köpte innan jul, den har färgat av sig så var inte så fint... men det var inag problem.. kolla om jag hitta nått annat men gjorde inte de... gick ju o shoppa förra veckan, så de blev att få igen pengaran o hoppas på bättre lycka en annan gång!


nu är maten i magen o lugnet för kvällem , felicia, lovisa o isaac kollar film =)

Av Åza - 3 januari 2011 10:23

ja idag blev jag surtant när jag ställd m ig på vågen och såg att jag gått upp ett halvt kg dens enaste veckan... det var väl egentligen ingen super överraskning med tanke på allt jag ätit över nyår o i helgen men IDAG då jäklar är det nya tag som gäller.... här ska dropas =)

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards