Alla inlägg under december 2010

Av Åza - 31 december 2010 13:08

detta året har varit låååångt... jag har averit gravid största delen av de och det var den längsta tiden i mitt liv.. så detta året har gått allt annat än fort... 2011 ska bli mitt år de har jag bestämt!!! 

2010 har inte avrit ett dåligt år det kan jag inte säga men de har varit ett år med väldigt mycket blandade känslor o upplevelser...  det bä'sta med år 2010 var självklart att Isaac kom till oss, min fina lilla prins

  

lovisa blev så stor så fort dock men hon är ju också 4,5 år... ingen liten tjej längre!!

  


må ni ha en underbar afton..... var försiktiga med starkedrycken o vägarna...

Av Åza - 31 december 2010 13:06

glädje o sorg det är två saker man kan gråta över.. man gråter för att man är lycklig man gråter för att man är ledsen....


dock blir jag väldigt ledsen på livets orättvisor... ibland känns det som det är livet som lever oss inte vi som lever livet, för det enda man försöker leva är lyckligt o välmående, vörda om sina nära o kära, visa kärlek, omtanke och godhet, men det räcker inte alltid, detta kan göra mig väldigt ledsen och få mig att gråta!!

Av Åza - 30 december 2010 19:28

  

Av Åza - 30 december 2010 19:16

Är lite slö på att blogga just nu... beror på att jag är på väg in i en ny fas i livet och de tar nån vecka att stabilisera sig så därför är jag lite off här inne just nu men gråt inte för de... jag försvinner inte!


imorgon ska vi fira ut och in ett år... de ska bli trevligt med go mat o trevligt sällskap!!

Jag hoppas jag orkar hålla mig vaken så jag kan smälla lite raketter eller iaf titta på dem för jag brukar inte bege mig ut... är ganska så rädd för dem där sakerna som man skjuter upp i luften... så brukar stå inne o njuta av himlens vackra färger =)


Imorgon kommer jag tillägna alla dem vackraste kreationerna till en speciell ängel..... <3

Av Åza - 29 december 2010 18:59

Efter en riktigt mysig förmiddag här hemma begav vi oss till Nova för o byta en kjol som Lovisa fått av tomten men som var för liten! desvärre fanns inte den kjolen =( men Lovisa hitta en guldväska o en ny munkjacka som hon ville ha istället =) själv så inhandla jag två nya bh... välbehövligt så nu kan jag slänga några som jag verkligen slitit med hälsan!!


Skulle egentligen till goda vänner ikväll men pga av sjukdom blev de inställt =8 tråkigt tråkigt men men hoppas bara att tillfrisknar till nyår!!


Nu ska jag gå o noppa lite bryn.. aj aj aj

Av Åza - 28 december 2010 16:52

Mina tankar idag går på ett annat håll... till en familj som har stor sorg... tänker på er massor <3 man önskar ingen den sorg ni fått... o det är ens största fasa man själv har att förlora ett barn...


Har spenderat halva dagen idag ute hos mina föräldrar med barnen, var lugnt o skönt. Syster dottern var också där så Lovisa busa för fullt med henne.

Nu ska de snart börja lagas lite mat här hemma.. Taco står på dagens meny!!


Av Åza - 27 december 2010 22:17

                

Av Åza - 27 december 2010 14:17

ja så var julen över för denna gången och den har avrit super mysig, en vitt jul med god mat o mysigt sällskap precis som de ska vara =)


Idag påbörjas operation storstädning här hemma, vi har även varit o handlat lite mat i nya coop i lund... me like that store =) <3


uppdaterar inom kort om julen med lite bilder men nu kallar huset på städning =)

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards