Alla inlägg den 15 december 2010

Av Åza - 15 december 2010 22:00

oj oj oj jag har massor med drömmar.. men är det mina dagliga drömmar om saker man drömme rom ska ske o som man önskar eller dem drömmarna man drömmer på natten... dem på natten är inte så trevliga just nu... mycket roligare med alla ens drömmar man har I livet o framtiden =) som att jag o min man vi drömmer var vecka om att vinna drömvinsten på Lotto... sitter ofta o fantiserar vad vi skule gjor om vi skulle vinna.... det är UNDERBARA drömmar de.. fantasins drömmar finns de något bättre =)

Man skulle kunna göra detta inlägg hur Jäkla djupt som helst men vem orkar de kl 22 på kvällen... ja inte jag inte.. jag är HELT SLUT i kanalerna där uppe  efter denna dagen....


peace lovers <3

Av Åza - 15 december 2010 16:55

Isaac är sjuker =( han är super rosslig o hostig... det är så synd om honom, feber har han också... blir att åak in till Lund imorgon om de inte sker mirakel inatt... Dagen blev inte som plannerad iheller men så är det när barn är sjuka... får bara hoppas han piggar på sig snabbt!!! Shoppa kan man göra någon annan dag...

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards