Alla inlägg under augusti 2011

Av Åza - 31 augusti 2011 14:42

är det inte de ena så är de de andra.... nu är man sjuk =( har feber, ont i halsen o snuva... bläää inget skoj hade hoppats att slippa... men men med två dunderförkylda barn så kan man väl knappast undgå att bli smittad...

Av Åza - 29 augusti 2011 11:16

   

 
Av Åza - 29 augusti 2011 11:12

när tårarna kommer då gör det JÄKLIGT ont vill jag säga... man kan bita ihop till en gräns innan de brister.... ig¨år brast det för mig... idag är det dock en bättre dag vilket känns skönt.... man kan pusta ut lite smala lite ny energi o glädjas en del av det runtomkring en utan att de onda tar över .... dock kan jag inte säga hur länge jag orkar till.. men man får väl orka man har ju inget val....

Av Åza - 24 augusti 2011 10:35

jag börjar faktiskt bli riktigt less på alltihop.. imorse ville jag bara göra så att allt försvann....


 

Av Åza - 16 augusti 2011 21:21

...eller ja jag kanske tar i lite men jag känner mig misshandlad efter dagens behandlingar.. först hos min kiropraktor o hon knäckte o vred o knäckte min rygg o nacke... sen sa hon att hon tyckte jag skulle få lite massage... så ja jag får gå in till massören och ja massage tänker ni vad skönt men NEJ ser ni där har ni fel för skönt var det sista det var det var rent ut sagt ett PLÅGSAMT helvete..... nu känns det som hela min bakre del av kroppen är ett blå märke men förhoppningsvis ska det göra gott åt min DUMMA DUMMA värk.. massage igen om vecka.... ser INTE fram emot de..... sen fick jag med mig lite övningar hem också som jag ska köra.....


Idag har sessan börjar dagis igen efter de långa sommarlov hon haft hon var nervös imorse då hon skulle börja på en ny avd med nya kompisar... och gamla... 5 års avdelningen... men de hade gått bra! Hon hade varit nervös dem första två timmarna men sen hade de släppt =) Min lilla tjej börjar bli stor.....


Peace



Av Åza - 14 augusti 2011 17:52

       

 
Av Åza - 8 augusti 2011 18:24

.. Över att Läkare INTE vill Lyssna.... har gått några gånger nu till min kropraktor o hon har kommit fram till att jag har hyperimmobilitet, dvs generell överrörlighet i min leder vilket leder till kronisk värk o spänningar... men min läkare ville inte se hennes journal anteckningar han bara dizza dem totalt o sa typ att kiropraktorer är humbog o bara kostar pengar...nä han klämde lite på min nacke o sa jag var spänd o hade lätt nackspärr o bad mig ta alvedon i Ipren... han lyssna inte alls på vad jag sa att jag hade värk i ryggen, bäcken o ben.... Nope han dizza totalt. Tom sjukgymnasten reagera på att han inte velat läsa aneteckningarna o undersökte mig bättre,  hon förstog inte att han inte sjuskskrev mig lämngre än två dagar.... själv blir jag mest lledsen och knäckt.... borde kanske gå till en annan läkare!?!

Av Åza - 5 augusti 2011 12:00

Livet är underbart och det har oslagbara stunder... dem där små sakerna som får en att känna sig så Himla lycklig... en av dem stunderna var imorse när maken kom o väckte mig med ett jätte leende och mjöl på näsan o sa att frukosten var i ugnen så jag fick gå upp nu =) KÄRLEK<3 i Ton är  vad jag kallar de....

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards