Alla inlägg under maj 2011

Av Åza - 28 maj 2011 22:18

Jag kan stör mig så på rökare.... speciellt såna som röker överallt o tänker inte att vi andra som inte röker kanske inte vill ha deras ÄCKLIGA rök i huvudet..... exempelvis är när man står o väntar på tåget det slår aldrig fel att någon tänder sin äckliga cigarett o står o räkar brevid en o HAR inte alls en tanke på att jag kanske är allergist eller bry mig om min hälsa eller bara inte tycke rom att lukta de äckliga röken... för det sätter sig direkt i ens kläder.... etc....

skulle de slå igenom att rökning är förbjuden på almän plats kommer jag vara en av dem som kommer JUBLA!!!!

Snälla rökare börja tänka.......



Av Åza - 25 maj 2011 19:58

Isaac är duktig kille han kan klappa händerna =)


 

Av Åza - 24 maj 2011 21:33

.. min man som har en skadad hand svullen o öm.... kraftig stukning troligtvis... =( stackars min lille pluttgubbe.... <3

Av Åza - 23 maj 2011 17:42

Så var denna tredagars ledighet snart till ända... den har gått fort men jag har haft dem bästa tre dagar på länge, jag har mått toppen och allt har känts så befriande o bra!! en underbar känsla rent utsagt.... denna känsla infann sig redan i fredags.... måtte den hålla i sig =)

Imorgon är det dax o jobba igen eller nja... det är introduktionsdag imorgon o på torsdag o onsdag är det sårvårdsutb.. så inte förräns till helgen kommer jag på min avd.. Lite tråkigt faktiskt men... får ju gratis lunch nu i tre dagar iaf =)


Jag är så stolt över min fina vän som tagit ett stort o jobbigt steg men till de positiva men de krävs modighet o rak rygg för att klara av något sådant.. U are the best!! keep it up!! Love u <3


Annar MÅSTE JAG FAN... ursäkta jag svär komma igång med min träning igen..... denna veckan!!!! MÅSTE!!! vikten har börjat g¨å neråt igen efter att ha stått still x antal veckor så det är skönt... 14,9 kg nu sen i dec o 24,9 sen september =) NICE!!! 10 kg till sen tror jag att jag är nöjd =)

Av Åza - 22 maj 2011 17:55

här får ni två nytagna bilder på mina 2 ädelstenar!


   

Av Åza - 21 maj 2011 22:53

denna helgen har so far avrit så himla bra... grdagen var riktigt bra med scones nybakade av maken till frukost o sen en mysig för middag hemma innan jobb... att jobba gick också super =)

Idag har vi haft en alldeles Underbar dag med lite volleyboll på förmiddagen sen en tupplur o nu på kvällen kalas för lille lillebror som blev 20.... fatta 20 nu är han inte så liten längre ;) har han dock inte avrit på länge men HALLLÅ 20!!! det varb iaf ett trevligt kalas =)

Imorgon ska vi upp o röja på vinden hos mamma...har tydligen en del sen skoltiden där uppe... det lär ju slängas då man inte saknat de på 20 år men kan vara kul o se de en sissta gång =)


Nu säger jag god natt o LOVAr att lägga upp lite bilder inom kort.. var ju ett tag sen =)




Av Åza - 16 maj 2011 09:37

Ja det var ett tag sen jag skrev här.. det är tufft att jobba 100%, jaga pyroman och vara sjuk....n då jag väl jobbat så har det gått super o det känns verkligen jätte skoj o spännande med de nya jobbet.. dock har jag haft otur och varit sjuk två omgångar på 2 veckor.... Jippiiii..... NOT... man känner sig verkligen dum men jag har en underbar chef som epppar mig och säger att det är så det är när man börjar nytt jobb.. det är som när man börjar på dagis man får allt ;) tur hon är så Underbar!!!! Ska iaf vara hemma imorgon också sen ska jag ta mig till jobbet på onsdag!

Man sover lite bättre om nätterna nu nä'r man vet att dem har atgit den som troligtvis satt fyr här i byn på olika ställen.. man har sovit på nålar och vaknat av minsta ljud hoppat upp o kollat ut genom fönsterna.... men nu känns de något tryggare iaf!!! Hoppas nu bara att det är rätt person som dem har!




Av Åza - 6 maj 2011 14:24

vår fina lilla Kanin elin har idag somnat in.... vi har ingen tur med våra djur så nu blir de inte fler på ett bra tag.. vi har fubnderat på fiskar till vintern så kanske de...

 

Jag har inte jobbat idag heller... men känner mig bättre nu så ikväll trotsar jag och går på bio.... Måste komma ut.... morfar kommer o passar barnene så jag o Maken kommer väg en stund =)

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards