Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Åza - 4 maj 2011 13:11

Ja efter två arbetsdagar... så har man en ledig dag o det är skönt. det märks verkligen att man inte är van vid att jobba, upp tidigt etc.... jag ä'r helöt slut... somna innan kl 20 igår o vakna runt 8 imorse.... är ff trött men man borde väl vänja sig eller??? hoppas på de iaf =) det är hur som kul med  de nya jobbet o Tjejen jag går brevid är toppengo.... man är ju alltid lite nervös vem man ska hamna brevid.. men denna gången har jag haft tur!!!

Ser framemot att komma på min egen avdeklning sen o träffa "mina" arbetskamrater, dock ska ju den avd jag går på nu o min avd slås ihop i sommar! det är myckets om händer och man hänger inte med på hälften =)


igår brann klubbstugan ner här i byn.. dem som gjorde de vet nog inte hur mycket skada dem gjort.... det är så tragiskt... Men förhoppningsvis lyckades dem rädda demm est minnesvärda sakerna! Stackars svärfar som inte hade ett jobb o gå till imorse.... inte desamma iaf!!


Idag har de varit månadshandling på schemat o de gick över förväntan bra... skönt o få de gjort=)


Isaac tar sakta ette frasteg itaget för att på nått sätt inom snar framtid ta sig bakåt eller framåt =) det är så kul o se hur han utvecklas... dock är det ångest att man träffar honom så lite nu när man börjat jobba.... min lille bebis!! snart dax att införskaffa lite grindar till trappan.... eller vad tror ni ;)

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards