Alla inlägg under juni 2011

Av Åza - 29 juni 2011 19:05

 

 
Av Åza - 29 juni 2011 18:39

Igår åt vi i godan ro grillad korv... Lovisa säger plötsligt ööö mamma vad är detta... jag får syn på en tand o tänker fynfan en tand i korven när jag sekunden senare ser att hon har en glipa i munnen .. haha Lovisa har tappat sin första tand =)


Under min lilla tanna lösa tös ser ni smakprov på tårtan =) som Lovisa dekorera så fint till hennes fest =)

     

Av Åza - 27 juni 2011 10:46

Så usel jag är på o blogga.... sen jag börja jobba är de inte detta som jag först tänker på men ska försöka bä'ttra mig... livar även att lägga in en bild på tårtan som jag o lovisa gjorde till hennes kalas =)

Av Åza - 17 juni 2011 20:06

Jag har säkert sagt det innan men jag säger det igen jag har VÄRLDENS FINASTE OCH MEST UNDERBARA MAN.. idag nä'r jag kom hem fick jag en present inehållande detta underbara fotomontage som han gjort själv..... kan man bli annat är SUPER glad o rörd till tårar.. Jag Älskar honom så mitt hjärta gör ont!!!

     

Av Åza - 13 juni 2011 09:33

har lovat Lovisa att göra en castle cake till hennes femårsfest på lördag... hon har hittat en film på youtube döär dem göär en sådan här tårta så ja.... jag var ju "dum" nog att lova henne  att göra sen sådan så nu är det bara att hålla de =)

fast så svårt kan de ju inte vara eller hur.... ;)

Av Åza - 12 juni 2011 21:02

Ja de märks man har blivit äldre tyvärr påka karusell var inget för denna kvinna längre... så åksjuk man var....

 glömde min dyrbara tempurkudde på hotellet.... så fick åka o köpa en ny idag... vakna med värdens hududvärk imorse.. ff åksjuk... sov 3½ timme när vi kom hem från Ikea....

gött...


Poolen uppe o fylls nu emd vatten... lär ta dagar att fylla den känns det som.. sen vill vi ha Varmt väder så vi kan få bada!!!!!


Peace <3

Av Åza - 7 juni 2011 10:40

saknar min prins som inatt sovit hos sin faster... i helgen är de tänkt vi skaåka till liseberg på lördagen o då ska han sova hos sin faster så natten som gått var en liten test natt... ska bli spännande o hära hur det gått... dock är saknaden stor efter honom... vill han ska komma hem nu.... <3


 

Av Åza - 6 juni 2011 21:09

.. ska jag ta o ringa VC för att förhoppningsvis få en tid så snart som möjligt ... o reda ut varför jag mått som jag gör sista tiden.. jag tror på nånsorts brist eller strul med sköldkörteln men man vill ju veta så man kan åtgärda..... har inte orkat jobba nu på några dagar då jag är så FRUKTANSvärt Trött... jobbigt!!!

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards