Alla inlägg under juli 2011

Av Åza - 28 juli 2011 11:31

senaste veckan har min värk eskalerat något fruktansvärt.... maken kan knappt röra mig o det gör jäkla ont... helt sinnes... magen är helt i obalans o jag mår illa... vad är det som händer =( ska på en efterlängtad massage nästa fredag.. pga av semester tider så är det ju as svårt att få tid......


Ont ont ont.....



Av Åza - 21 juli 2011 13:26

så kom regnet som man hoppats skulle försvinna miarkulöst från väderprognoserna... Planerade brännbollsfesten på lördag lär ju inte bli av om det regnar då det är LIIIte trångt att sitta 35 pers inomhus hos oss....


Var igår hos psykologen , har ionte varit där sen i mars månad pga av olika saker men de var verkligen skönt att få komma dit o ventilera lite.... Jar var smått orolig att hon skulle säga så åza då tackar vi för denna tiden, men asck nej jag ska få gå där så länge jag villl... så en ny tid bokades i september... YAAAAAY.... Mitt senaste 1½ år har inte avrit någon dans på rosor men vad gör man inte mer än att klättra upp igen och igen efter vart fall... man försöker vara glad o se allt positivt men ibland rasar muren o allt spricker..... Man är inte emr än människa och man kan inte ta sig an mer än vad kroppen orkar... viljan styr en men bär inte de tunga lasset som man drar på det gör kroppen och det är den man måste lyssna på!


Jag har ont var dag o lär få stå ut med så länge jag vandrar på denna jord.... men man får se till o leva livet eller????

Av Åza - 17 juli 2011 12:34

Landskrona kanevalen gjorde vi ett besök på igår med fina vänner... Underbart var vädret !!

     Zoo besökte vi för nån vecka sen o då blev fröken så här fin o isaac lika glad som vanligt =)

   

Av Åza - 12 juli 2011 14:03

snart kommer du min finaste ANNA.. som jag längtar efter dej.......<3<3<3


 

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards