Alla inlägg under oktober 2010

Av Åza - 31 oktober 2010 10:44

Japs idag kommer Björn o Johanna över på lite söndags middag =) ska bli mysigt!! Tänkte bjuda på lasagne.... gott o enkelt att smälla ihop =)


Maken är ute o fixar det sista med garaget, snart är det klart o redo att strykas från vår lilla göra lista!! Gott!! bara till o ta nästa sak i ordningen =)


Börjar närma sig dopet så smått o jag MÅSTE börja baka nu io veckan så man hinner allt man ska... hitta kaffe servetter igår när vi var på Ica iaf-.. alltid något... Göran tycker jag är tramsig som ska ha allt ås perfekt i färg men ska det vara så ska de... inget duger halvdant till min lilla prins  inte =)

Av Åza - 30 oktober 2010 13:05

Idag är det lördag o än så länge så har denna dagen bestått av en liten sovmorgon o sen städning.... halv tre kommer barnens faster o ska vara barnvakt så jag O maken kan få ensam tid tillsammans... vi ska åka till köpcenter o shoppa lite sen ska vi ut o äta =) så Underbart att få vara bara vi två <3

Av Åza - 29 oktober 2010 11:51

      

Av Åza - 29 oktober 2010 11:48

så här till haloween ås är det ju bara ett måste att fixa lite pumpor o sätta ut... enligt min fyra åriga dotter så MÅSTE man göra de... för det ska man =) hon är så go min prinsessa... så imorse var det att baka in oss i bilen o åka o handla varsin pumpa... o jag måste säga att resultatet blev så fin.... *bilder kommer*


I efter middag bär det av med fika till makens jobb =) det är ebställlt så bäst o lyd a:P


Av Åza - 27 oktober 2010 16:40
Jag vaknar brevid dig,stryker håret från din kind,jag är så glad att du är min.Du är så vacker när du sover,du har nåt som ingen annan har,du är så underbar.Och jag ser i dina ögon,att du känner likadant.Jag vill dela mitt liv med dig,du skapar värme inom mig,och vi ska vårda varje dag.Vi älskar varandra så,som ingen annan kan förstå,det är för alltid du och jag.Det finns inga tvivel,har aldrig ångrat en sekund,jag har älskat dig från första stund.Vill att du ska känna trygghet,du kan vila här hos mig,för jag ska aldrig släppa dig.Och jag ser i dina ögon,att du känner likadant.Jag vill dela mitt liv med dig,du skapar värme inom mig,och vi ska vårda varje dag.Vi älskar varandra så,som ingen annan kan förstå,det är för alltid du och jag.Och jag ser i dina ögon,att du känner likadant.Jag vill dela mitt liv med dig,du skapar värme inom mig,och vi ska vårda varje dag.Vi älskar varandra så,som ingen annan kan förstå,det är för alltid du och jag.För alltid du och jag.Jag vaknar brevid dig,stryker håret från din kind,jag är så glad att du är min..
Av Åza - 27 oktober 2010 15:56

          

Av Åza - 27 oktober 2010 09:19

Igår fick vi åka tilla kuten med Lillebror då han trilla ner från soffan o slog sitt lilla huvud.... dock var det tur vi har en mjuk matta under så han slog sig inte så illa men gud vad ledsen han var lilla älsklingen, kände mig som världesn sämsta mamma... o pjnsamt var det tyckte jag när vi var påa kuten o man skulle berätta vad som hänt men tur i oturen... lillebror var ok!


Sen var han pigg ändå till halv 12 inatt då han äntligen somna en anna somna väl vid ett för att sen gå upp halv fyra o mata sen somna man vid 5 för o sen gå upp kl 7 med stora syster... så ja mamn är lagom pigg idag, typ inte alls..

Idag är det start för föräldragruppen med Isaac, de ska bli kul o jag ska dra mig dit fast jag bara skulle vilja lägga mig o sova...

Av Åza - 26 oktober 2010 10:14

Idag är det dagg 2 på mitt sk nya liv.... frukosten är avklarad.... gröt med äppelmos... det är gott!! Lillebror ligger o sover o storasyster är på dagis... jag slappar mest. vakna med migrän inatt, det är så typiskt att jag får de efter jag varit på massage, slår aldrig fel.... så maken fick stanna hemma lite längre imorse så jag fick sova lite... nu känne rmna sig bättre.. ff tung i huvudet iofs...


skulle ju börjat simma idag men de får vänta tills på torsdag!!  har längtat så efter att få slänga mig i pluret o simma men men...


Lillebror börjar redan bli stor tycker jag.... igår trilla äntligen hans navel av, har bara tagit dryga 7 veckor... skönt den äckliga klumpen är borta iaf =)

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards