Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Åza - 13 oktober 2010 22:06

ja så var man nyklippt... blev en rejäll kapning i naken =) känns riktigt skönt o vara "kort" där igen =)

 Jag lämna huset precis vid nattningstid för Lovisa o ja Göran han hade inte haft det lätt med Lovisa o sen Lillebror som inte alls var pigg o glad.. Nu sover han dock..  somna för fem minuter sen då det egentligen var dax för honom att äta men får låta honom sova nu... han var så trött så tror inte han hade orkat äta ens en gång!


det var lite läskigt att gå till frissan så här sent på kvällen i Eslöv... inget ont om Eslöv så men där drar så många ungdomar på stan även en onsdag kväll... när jag kom ut från frissan stog där ett gäng precis vid hörnan där jag skulle gå för o komma till bilen... pulsen går upp direkt.. jag tar upp min telefon o trycker in 112... kan vara bra o ha det gjort så man bara kan trycka på ringa knappen. Men tur var så bheövde man inte använda sig av de utan jag kom tryggt hem ikväll =) Är man över nojjig eller vad?? jag kan väl tycka nu när man kom hem eller när man körde hem att man var jäkligt löjlig som gjorde de men de händer så jäkla mycket skit idag så man blir ju rädd bara man ska skita....


Imorgon är det dagis för stora tjejen som vanligt sen tar jag O isaac en tur till Jenny för en liten fika =) ska bli mysigt!

Av Åza - 13 oktober 2010 17:33

Så var man hemma efter en kort sväng till centan... fick fixat vad man skulle för idag =) Köpt kuvert också så nu kan man skicka ut inbjudan till dopet... skönt o få det gjort =)


håller på o fixa lite ärtsoppa till middag, det är gott =)


ska även till frissan ikväl.. ska inte vara dåär förräns halv nio, klippa mig lite. färg o slingor får vänta tills nästa gång!!

Av Åza - 13 oktober 2010 11:30

    

Av Åza - 13 oktober 2010 11:21

ja idag var det kallt men underbart när man promenera till dagis med Lovisa.... så här får gärna hela hösten fortlöpa, då lider man ingen risk för depressionn inte o det närmsta dagarna ser iaf lovande ut.... Lovisa hon cykla till dagis, den Ungen ÄLSKAR att cykla o hon är riktigt duktig på nu också, på både gott o ont... hon blir lätt för stöddig och tror att jhon är oövervinnerlig på cykeln så ständiga påminelser om att man MÅSTE titta på vägen o cykla inne vid kanten... tjat tjat tjat.. ständigt känner man sig som en tjatmamma.


Sen vi tog bort den övre meddrassemn i sängen för tre dagar sen så hare jag sovit betydligt bättre men man måste fortfarande kolla Isaac var femte minut känns det som jag vaknar med ett rygg orolig för att han inte längre andas...


Nu har vi de lite soft här hemma... dock är lillebror inte så sammarbetsvillig som man gärna hade önskat, hade planerat hinna en del idag men är redan långt bak i de schemat!


I efter middag blir det en tur till centan med pappa för o leta present till mamma som inom kort fyller 60...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards