Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Åza - 17 oktober 2010 12:34

satt precis o skrev ett låång inlägg här om ja när jag tryckte på spara så försvann de =( surt som bara den


orkar ju inte direkt skriva om allt...

Svärfar är på sjukan så det känns lite jobbigt... hoppas deem finner felet...

min tankar finns ständigt hos mina två flickor.. måtte ni ha de bra nu!!


är så himla glad över min UNDERbara lilla familj här hemma... även om man har en fruktansvärt trotsig dotter på 4 år som ALDRIG är tyst...man känner sig som värsta tjjat tjat tjat mamman, och en små gnällig bebis som är så gosig o pussa på så är vi lyckliga och vi har det bra!"   Finns många som inte har det så bra som kämpar för överlevnad, mat o tak över huvudet...


idag är det kalas på schemat, kak o tårt kalas, me dont like.... elle rjo då jag äslkar ju allt vad sötsaker är men när man ska kämpa ner 25 kg så är det inte den bästa frestelsen att ställas framför... Om två rå ska jag göra min operation o då ska kg vara nere.. peace of cake kan ju tyckas men det är tufft o loosa så mycket o sen ska man ju hålla de också annars är ju operationen för gäves... operationen är min stor amorot att fixa de men jag måste skriva delmål på vägen annars kommer jag tappas nånstans i kurvan..


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards