Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Åza - 14 oktober 2010 22:22

    

Av Åza - 14 oktober 2010 22:07

dagen som helhet har varit ganska så deprimerande idag.... o maten påa llt blev inte bra heller... gjkorde hel kyckling i ugnen o den böev torr o jag gjorde som alltid... *suck* jaja imorgon är de en ny dag! Ska dock göra något av det jobbigaste jag gjort på länge.... men de måste gå bra de bara måste...

men sen är det ju fredag o fredags mys med min underbara familj o IDOL =)


vad ska vi äta för gott imorgon ??

Av Åza - 14 oktober 2010 16:24

får man skriva så.. vi har en alldeles underbar o söt kanin men just nu är jag riktigt lack på henne för hon har gnagat av sladden till telefonen samt gnagat på tre andra sladdar =( nu är dte lsut på skuttfriden här hemma... vi har kunnat ha henne ute o skutta omkring o hon har inte rört nått men nu börjar hon väl bli tuff... så nu blir det till o vara i buren o bara vara ute när vi har 100 koll på henne...


har kyckling i ugnen... mumms.... aknske skull haft kanin istället :P

Av Åza - 14 oktober 2010 15:14

så känner jag just nu för världen är full av idioter, personer man en gång Älskat o verkligen stöttat i vått o torrt, ställt upp för o haft riktigt kul med kan en vacker dag visa sig att vara den totala motsatsen som du trodde personen var det har jag fått erfara o på mina älskade syster döttrars bekostnad men nu ska detta få ett stopp det bara MÅSTE, barn ska inte fara illa för att vuxna inte kan bete sig som man ska... jag blir så ledsen i hela mig får ont i magen o vill bara skrika. Vi ska lära barn rätt o fel efter dem normer o lagar som finns i samhället men hur ska dem veta vad som är rätt när de vuxna hela tiden gör fel.. inte konstigt att det då blir fel för barnen också eller.... vem ska man skylla på om barn gör brott? är det föräldrarana eller barnens fel.. jag menar om föräldrarna gör lika dant så är det ju de som är rätt för barnen... ens föräldrar är ens lärotavla, det är dem man ser upp till o lär av...


jag kan inte bara stå vid sidan längre jag måste göra en aktion med start NU!!

Av Åza - 14 oktober 2010 12:20

precis hemkommen frn en fika stund med Jenny, var kul o träffa henne även om vi mest prata om tråkigheter men även de måste man ju prata om. Jag bara ber till gudarna att allt kommer bli till det bättre och att allt helvete NU är värt de i slutändan. det finns saker man önskar som känns så oväsentliga när man lyssnar på andras historier om hur deras liv är och hur de behandlar dem för vissa saker kan ingen människa påverka utan det är livets gång som man så fint säger. dock kanjag inte förstå att Livet vill en människa så illa ibland, en människa god in i benmärgen o en själ o hjärta av guld.


Solen kom ju fram iaf idag! Härligt blir en promenad sen när man ska hämta Lovisa men om man ska klaga på nått för det ska man jua llrtid göra :P så blåser de ju idag =( tråkigt!! =) Att klaga kan ibland göra varadfgen lättare för stunden men det är mycket roligare att vara positiv hela tiden. Varför är man då inte de? Nä för då hade man ju inte uppskattat det goda på det sätt man gör idag!


Ikväll kommer barnens ena faster på besök... kul kul =) hon har avrit i Ullared o handlat lite smått o gott till oss =)

Av Åza - 14 oktober 2010 09:46

.. vilket skit väder det var idag då... de hade de inte lovat jue =( solen skulle ju skina för oss över hela helgen.... suck !


Har sovit kass inatt igen... fick iaf tre nätter med någorlunda bra sömn.. mn rygg tar kål på mig!! Maken har lovat mig massage idag när vi kommer hem från jenny...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards