Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Åza - 20 oktober 2010 21:25

även omdet är blandat med regn så är det faktiskt snö o ännu ett faktum att sommmaren faktiskt är över.. kan nog läfgga undan mina sommar byxor nu eller vad tror ni?? var dock inte många dagar sen jag kunde ha dem på mig... så känns det som iaf!

Kan inte fatta att Isaac blir 7 veckor på lördag... sju hela veckor det är sjkukt vad tiden springer... var på BVC idag o vägde tjockisen o han vägde 5080 o var 58 lång och sen fick han godkäntstämpel i rumpan också av läkaren... inte för hon kolla så mycket men de hon kolla var ju bra o det var skönt =)


Nu sover båda där uppe...får se när isaac vaknar för mat =) kan ju hoppas imorgn bittig ... in my dreams..


Imorgon ska jag o Isaac åka till landskrona till spädbarnsvillan o träffa en psykolog/kurator vet inte riktigt vad hon är men ja vi får väl se vad vi ska prata om... dem är så måna om en på bvc o på spec mödravården o "tjatar" om att man kan få hjälp o det finns folk att prata med... vår bvc sköterska ringde tom upp o bad dem ringa mig o bestämma en tid.. det är väldans omtänksamt o själv känner jag att Tja det kan vara skönt o parat med någon... med Lovisa var jag evrkligen deprimerad efetråt men det känner jag inte denna gången men iom att jag har en depressionn i bagaget så är dem extra försiktiga också.. så jag i förebyggande syfte känns det super =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards