Direktlänk till inlägg 26 oktober 2010

Dag 2

Av Åza - 26 oktober 2010 10:14

Idag är det dagg 2 på mitt sk nya liv.... frukosten är avklarad.... gröt med äppelmos... det är gott!! Lillebror ligger o sover o storasyster är på dagis... jag slappar mest. vakna med migrän inatt, det är så typiskt att jag får de efter jag varit på massage, slår aldrig fel.... så maken fick stanna hemma lite längre imorse så jag fick sova lite... nu känne rmna sig bättre.. ff tung i huvudet iofs...


skulle ju börjat simma idag men de får vänta tills på torsdag!!  har längtat så efter att få slänga mig i pluret o simma men men...


Lillebror börjar redan bli stor tycker jag.... igår trilla äntligen hans navel av, har bara tagit dryga 7 veckor... skönt den äckliga klumpen är borta iaf =)

 
 
Camilla

Camilla

26 oktober 2010 17:09

OJ! 7 veckor för naveln, det var länge. Skönt att den är väck :o)

http://camster.bloggspace.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åza - 12 november 2011 11:21

Har en ny blogg... så välkomna dit...   http://vartegetmejeri.blogspot.com/ ...

Av Åza - 6 november 2011 13:12

Ja nu närmar sig advent med storsteg... jag brukar fixa allt dagarna innan men har insett att i år kan de inte ske som vanligt, det orkar jag inte. detta är helle ringet som jag vill överlåta till min make utan jag vll göra de själv så i veckan åker ...

Av Åza - 21 oktober 2011 13:41

   

Av Åza - 21 oktober 2011 13:36


.. natt natt, min båt jag styrde, på havets vågade vågade våg så skummet yrdeee.... o vad jag sågade sågade såg på havets vågade vågade våg.... lång ner i djup........ en fisk jag såg o det var DU!     inte den nyaste bilden på min små.. ...

Av Åza - 19 oktober 2011 19:21

Dagen idag har inte avrit den bästa men inte den sämsta heller.... glömde bort yogan då vi fick besök. Har just avnjutit pannkakor till middag... ingen vidare middag egentligen men de kändes som en bra lösning idag =)   Fick hem en hel bibbe med ...

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards