Alla inlägg den 7 december 2010

Av Åza - 7 december 2010 19:38

igår åkte jag till ystad saltsjöbad med jobbet på planneringsdagar! Har haft super kul med god mat, många skrattoch givande föreläsning om stresshantering. Vi gjorde även ett test för o kolla hur stressade vi är o ja de testte vill jag gömma någonstans o ta fram de om ett år o kolla igen!! det var inte positivt så får försöka ändra de!!

Mindfullness är ett nytt ord som fastnat i min skalle... så lite meditation o avslappnigsövningar ska man försöka få in i vardagen ;) inte kommer de vara de lättaste men man kan ju försöka!

Av Åza - 7 december 2010 19:24

Jag har några få vänner som står mig nära men en av dem är extra speciell o även min syster utan blodsband.  Hon är en av dem mest godhjärtade människor jag känner som för mig betyder så oerhört mycket, hon stöttar mig i vått o torrt och dömer mig aldrig, Lyssnar alltid när jag behöver henne. hennes ord är av tung betydelse för mig,  hon är smart, snäll, generös och Vacker... vacker rätt igenom! I henne finns inget ont bara ren o skör godhet... som tyvärr för hennes del varit missgynannde ibland då folk i hennes omgivning tagit sig frihet att missbruka den. 

hon är Stark, envis o sårbar... hon vill alla väl o ger alla enm ärlig chans att bevisa sig vara goda nog att få en plats hos henne...

Jag älskar henne så oerhört mycket o det värker i mitt hjärta att hon bor ca 40 mil från mig. trots detta avstånd är hon min ALLRA bästa vän och den jag vä'nder mig till allra först... om jag behöver en axel att vila på, trösta mig på eller skratta med.... dock får jag ha en visuell axel allt som oftast o en telefon i andra näven =)

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards