Alla inlägg den 19 december 2010

Av Åza - 19 december 2010 09:48

haha satt o kolla genom lite dokument i min datior o hitta den här lite skojiga ramsan som jag gjorde när det var så inne med ANNA ANKA i hollywoodfruar...


Mister Anka satt på en planka ropade så här
Anna Anna, ´se så stor jag är

Mister Anka satt på en planka o ropade igen
Anna Anna kom o sitt i mitt knä

Anna Lilla hoppade fram och satte sig i knät
Anka anka säg mig hur rik du är

Anka Skratta klappade i rumpan och svarade så här
Anna Anna, miljoner jag bär

Anna Lilla hoppa av glädje o skrek ut så här

TA MIG TA MIG, jag är redan kär

Av Åza - 19 december 2010 09:40

dett kommer låta som en klyscha men jag ÅNGRAR INGENTING.... däremot har jag lärt mig mycket av mina misstag och försöker leva bättre därefter men att gå och ångra saker och ting det gör jag inte för det får mig bara att må dåligt... nä jag försöker hela tiden blicka framåt, vara i nuet, leva idag, njuta av allt det positiva jag har runt omkring.. lära mig av mina motgångar och misstag!! Inte Ångra, nej nej det tar för mycket energi!


Carpe Diem <3

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards