Alla inlägg den 16 december 2010

Av Åza - 16 december 2010 15:14

tror jag nämnde den i ett annat inlägg när man skulle skriva om sin första kärlek... iaf så var min första kyss under e sanning eller konka lek dock hade vi bara konka o det var kyss som gällde... detta var i sexan o jag fick kyssa killen jag var helt totalt förtrollat förälskad i....

Av Åza - 16 december 2010 15:04

ja idag är det en riktig apdag, en riktigt pissdag och det är inte bara pågrund av vädret utan också för att vi här hemma är sjuka =( Isaac är dålig och jag är dålig... Lovisa är förkyld men annars pigg o har busat på dagis idag... Göran han är som vanligt fantastisk på alla sätt o vis....


jag vill bara lägga mig under täcket o sova bort denna dag o vakna till en ny bättre dag imorgon...


Over <3


för att tillägga så var det ju föräldragruppsträff idag också som vi då Missa igen... vi var på första träffen men har sen missat dem senaste tre.. först var lovisa sjuk o sen nu dem två sisat gångerna har Isaac varit dålig... han prickar in de bra ;)

Känns inte så lönt o gå i gruppen nr man aldrig är med :P trisst är det iaf....

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards