Alla inlägg den 5 december 2010

Av Åza - 5 december 2010 18:34

ja alleredan är det andra advent att fira idag.. dte har vi gjort med att sätta upp granen och tända ljus o lyssna på julmusik =) riktigt mysigt.. hade planer på att gå på byns julmarknad men kändes som vi hållt på hela dagen med allt annat och lovisa ville se på julkalendern så vi hoppa över de iår!

vi har även fått upp belysning där ute.. riktigt mysigt!!!

Snön har vräkt ner hela dagen och vi har avrit ute o skottat två gånger... får se om det blir en gång till innana sängen så man slipper allt imorgon bittig när vi ska ut med bilen!!!


lite bilder från dagen! =)


just ja vi har även fått upp våra snygga halkskydd i trappan nu.... hoppas på att minimera olycksrisken lite!!


        

Av Åza - 5 december 2010 14:30

      

Av Åza - 5 december 2010 14:23

Ja dagen är änu inte slut men jag tänkte jags kriver om den som den har avrit fram tills nu =) Fick sova till hlav tio idag det var riktigt skönt.. drömt en hemsk mardröm inatt =( inte alls skoj--- jag går upp dricker min frukost, sen tar jag itu med att vika masshavet av tvätt som låg upp i soffan... tog sin lilla tid men skönt när det var gjkort =) Sen var det operation städ som gällde... så vi har städat huset idag o ja de tar ju sin Lilla tid.. blev renböddning o allt idag =) Sen har jag packat min väska för imorgon åker jag till Ystad med jobbet för att spendera två planneringsdagar på Ystad Saltsjöbad... när städningen var nästintill klar så blev det julkortsfotografering av barneen sen klädde vi granen o lyssna på julmusik....

Nu slappar jag en stund för att sedan ta ett tag i dammsugaren o fixa de sista där uppe....


sen får vi se vad kvällen bjuder på =)


Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards