Alla inlägg den 18 december 2010

Av Åza - 18 december 2010 22:58

mysuigt värre är de när det snöar ute om man kan sitta inne o njuta =) värre om man måste ut på vägarna... tur vi inte behöver det idag!!

Har haft en lugn dag idag, städat o donat lite här hemma o haft en super bra hjälpreda.. lilla Lovisa!! På kvällningen fick vi besök av Niklas o Björn.. det blev lite mat o fotboll för grabbsen =)

Björn o jag kom överrens om att gå ut o gå på måndagarna.... ska bli najs =) röra sig lite extra i veckan!!! ALDRIG FEL.... kämpar ju med mina kg! 

På tal om de så går det riktigt bra med den delen =) börja ju på riktigt riktigt allvar för snart tre vckor sen... ska väga mig på måndag men förra måndagen så var det -1,2 kg på två veckor =) icke fel de inte!! nän nän nän bara o kämpa på =)

Imorgon vankas de egentligen kalas men lutar åt att jag får stanna hemma med Isaac, han ärr ff inte hundra o vill försöka kurera han allt jag kan nu innan julen!! vill helst vi alla ska vara så pigga som möjligt då!


peace readers <3

Av Åza - 18 december 2010 12:46

denna var en riktigt lätt en =) ni som känner mig ända in vet att jag växte upp med min mamma o syster i lund. Mamma var ensamstående med två barn på en Undersköterske lön och en fyra rums lägenhet att betala, fick vända på varje krona för att få det gå runt vilket det sällan gjorde!

Hus som haver så hade jag önskat mig en porslinsdocka i födelsedags present när jag fyllde 9 men mamma kunde inte ge mig den då.. de var ganska dyra tror dem kosta 3-400 kr... så jag önska mig en året därpå när jag fyllde 10... det var de enda jag önska mig och jag ville verkligen inte ha något annat än min porslinsdocka.

På morgonen... kommer mamma in med sin vackra sång och en sur storasyster bakom sig som vägra sjunga för hon var trött o ville sova o inte sjunga för sin jobbiga lilla syster.

Paketet jag fick var avlångt fyrkantikt o lagom högt för att rymma en docka men jag vågade inte hoppas på att de skulle vara en sådan docka men när jag öppna paketet så var hon där MIN PORSLINSDOCKA... den finaste av alla dockor.... jag var så glad o jag var så rädd om min vackra docka som jag Döpte till Julia.... Hon finns med än idag o sitter fint i mitt vitrinskåp =)

detta var den bästa födelsedagen ever... =) och jag kan fortafarnde känna den oändliga lycka jag fick inom mig när jag öppna paketet o såg min docka


<3


   julia

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards