Alla inlägg den 21 december 2010

Av Åza - 21 december 2010 14:36

trots att jagt ycker den här utmaningen börjar bli seg så är dte ju en utmanning jag tagit mig åt så det är bara att köra racet ut =)


ett annat ögonblick... jag väljer ett ögonblick från dagen även så denna gång, när man har barn så fylls en vardag med många ögonblick =)

Hämta prinsessan idag på dagis, o hon ska alltid gömma sig så ska fröknarna säga att hon är inte höär hon har erdan gått hem... Lovisa tycker detta är super kul var dag.. en anna spelar med men måste erkänna att det börjar bli lite smått tjatigt men man skrattar o låtsas som man tror på dem allt för att göra Gullungen glad =) <3  hon skrattar lika hjärtligt var gång hon kommer fram under soffan... mamma här rä jag *asgarv*


sen springer hon fram till en ger en en en varm kram o sägen jag älskar dig mammi.... då blir man så varmt i hjärtat o känner att detta är det bästa ögonblicket idag..... äkta kärlek!!! <3

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards