Alla inlägg den 9 januari 2011

<3

Av Åza - 9 januari 2011 15:04

Göran

Göran är en man som ingen annan och han är BARA min. Jag skulle aldrig i min vildaste fantasi någon sin kunnat önska mig en sådan som honom då jag aldrig trodde jag var honom värd.


Han är värd sin vikt i guld och jag älskar honom över allt annat! Han stöttar mig på ett sätt jag aldrig trodde någon skulle kunna göra, han dömer mig aldrig och finns ALLTID där för mig oavsett. Jag beundrar honom att han orkar!

Han är världens bästa pappa o make!


Jag kan titta på honom och beundra honom, hans personlighet och hans styrka. Han är fin rätt igenom och har ett hjärta av guld. Han är ärlig och rak och skulle aldrig ”ställa in sig” för att passa in. Han anser att dem som inte kan ta honom för den han är kan gå någon annanstans. Jag önskar jag hade lite av hans tankesätt där. Själv gör man allt för att alla ska tycka om en, man vill ju ingen ska tycka illa om en. Men Göran anser att dem som tycker om honom är med honom och någon annan behöver han inte! Så rätt så


Jag får fortfarande efter snart sju år pirr i magen när jag tittar på honom och när han kramar om mig blir jag alldeles varm inombords! Han är min trygghet, min stöttepelare, min bästa vän, älskare och själsfrände! Han är mitt allt…


Barnen som vi delar är världens finaste och dem visar den kärlek vi delar till varandra.


    

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards