Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Åza - 5 januari 2011 22:11

iaf enligt min son som lätt slukar en portion... han suger i sig gröten från skeden ser ganska så kul ut... men han får de i sig iaf!!


Blev desvärre inget snögubbsbyggande idag för de visa sig vara puder snö =( men  Lovisa o Göran tog en tur bort till pulkabacken istället o det va minst lika uppskattat!! sen var hon kall om rumpan  när hon kom in o då enligt pappa så skulle man dricka varm saft ;) så varm saft blev de men inte så uppskattat, nä bättre med kall tycker Lovisa!!!


imorogn är det planerat en tur till Lund för o träffa en kompis men enligt vädret ska de komma in snöväder med blåst.. vilket ogillas.... så vi får se vad det blir av dem planerna!! så typiskt då det är något jag sett fram emot så!!! men men.... vädret är ju något man inte kan styra över...

Av Åza - 5 januari 2011 12:51

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Jag fick en pojke =)

 2. Höll du några av dina nyårslöften. Gav inga nyårslöften så hade inga att bryta =)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja =)

4. Dog någon som stod dig nära? Nej, skönt de

5. Vilka länder besökte du? norge

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Fler friska dagar=)

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Den 4 september när Isaac föddes

8. Vad var din största framgång 2010? Att bli mamma igen =)

9. Största misstaget? Gjorde inga misstag vad jag klan minnas

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? O ja.. kräksjuka o förkylningar!!
11. Bästa köpet? Hmmm kan inte komma ihåg men julklappen som jag o Göran köpte var ritkigt skoj, xbox kinect!

12. Vad spenderade du mest pengar på? Huset

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina nära o kära gör mig alltid glad =)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010. Oj denna var svår….. man boy

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?  Både och, att vara gravid är ingen hit för mig så då var jag less men glädjen när isaac kom kan inte jämföras med något annat
16. Vad önskar du att du gjort mer? Jag önskar jag hade kunnat leka mer med Lovisa men inte lätt när man är gravid
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ta åt mig saker mindre
18. Blev du kär i år? Ja =) jag är alltid kär

19. Favoritprogram på TV? True blood

20. Bästa boken du läste i år? Twilight böckerna
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar!

22. Något du önskade dig men inte fick? Kan inte komma på

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Mös med min familj
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns alltid saker att förbättra!!
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? bekväm

26. Vad fick dig att må bra? Mina familj o mina vänner

27. Vilken kändis var hetast 2010? Eric Saade

28. Vem saknade du? Min morfar!!

29. De bästa nya människorna du träffade? Absolut

30. Planer för 2011? Att uppskatta småsaker mer, visa mina känslor och inte tveka!!


Av Åza - 5 januari 2011 11:46

imorse så ringde min läkare, skulle haft telefontid med honom igår men han ringde aldrig så jag ringde på eftermiddagen o de hade tydligen blivit någon miss så han fick ringa idag istället men de gick ju bra de med.... nytt recept o ny tele tid om tre månader =)

sen bar det av till BVC med lillkillen för o väga o mäta, han vägde 7 kg o var 65 lång så han växer bra den lille krabaten =)

lovisa är förväntansfull i skrivande stund efter att ha ätit rosa potatis mos o korv så vill hon ut o bygga snögubbe för det är ju faktiskt kram snö idag =) och pappa har lovat henne att dem ska ut o bygga =) Yaaaaaaay.....


igår slockan hela familjen innan halv nio.. jag med dunkande huvudvärk och Göran trött efter att ha gått upp halv fem några mornar i rad med Isaac... idag är min huvudvärk kvar =/ men bättre.... Jobbigt är de!!!!


<3 kan inte släppa tankarna... tänker på er var dag flera gånger om dagen....livet är inte rättvisst<3

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards