Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Åza - 23 januari 2011 21:41

mina glasögon är paj =( jag skulle torka rent glaset o vipps så knäcks dem =( hur jäkla surt är inte de på en skala o hur ska jag hinna fixa nya i veckan.. innebär att jag Måste strunta i o simma på tisdag baaahhh och sen på torsdag kan jag inte simma för då måste vi åka o handla till dopet =( på onsdag ska jag till frissan o imorgon är det massage.... gaaaahhhhh tokig blir jag kunde de inte hänt nästa söndag!!!!!!!



:(

Av Åza - 23 januari 2011 14:38

AJ



  

Av Åza - 23 januari 2011 11:39

Ja så är det söndag och denna helgen börjar nå sitt slut men är det några timmar kvar!! Har haft en super helg i goda vänners tecken hela helgen så jag klagar inte... den bästa helgen på länge har det varit!!! <3<3

Idag ska vi städa lite här hemma, jag ska äntligen komma ihåg o byta mina julgardiner, sen så kommer prästen o ska gå igenom dopet o sen mamma och fixa lillebrors dopklänningen så han slipper ha rosa band nästa lördag!!

så ja denna dagen kommer snabbt rulla väg... Imorgn är det vardag igen med jobb, dagis o ventilationssamtal... hoppas hon är frisk! förra månadgen var min kära psykolog sjuk vilket gjorde mig ledsen, hade sett frame emot att träffa henne efetr julledigheterna!!

Jag känner ett innerligt lugn i kroppen ett lugn jag inte känt på jag vet inte när och det är så skönt o slippa ständig stress inombords... ljuvligt måste jag säga!!


Jag är så tacksam för all min underbaraste som förgyller mina dagar <3


Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards