Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Åza - 25 januari 2011 20:32

då klumpiga lilla jag lyckades bryta mina glasögon i söndags har jag idag avrit o kollat ut nya bågar.... tog med mig fyra hemm som jag ska dra ner till två par som sedan ska förgylla mitt nylle... inte de lätatste att välja men tror nog jag valt.... jag har gått lite på känsla och lite på utseende... =) dem ska ju vara sköna o böära cokså men samtidigt snygga och inte ta upp hela ansiktet... tror o hoppas de blir bra!!!


Har haft Lovisas faster här idag, hon har hjälpt mig med Isaac då jag vakna med migrän imorse IGEN..... dock är det ganska så typiskt efter att jag fått massage vilket jag fick igår!


Hämta Lovisa idag på dagis pigg o glad men besluta att ha henne hemma resten av veckan då kräksjukan börjat härja på dagis,.. vill helst ha henne frisk till på lördag då vi ska ha dopet för Isaac men hon var inte hemma länge förräns hon börja bli dålig.. inget kräk men Feber o hängig är hon!! INte velat äta nått direkt sen hon kom hem... lilla gumman <3 hoppas bara nu vi får må bra på lördag!!!!!!!!!

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards