Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Åza - 10 januari 2011 19:53

Jag har inte den blekaste anning om vem som läser min blogg var dag men ni är ett ganska så stort antal vilket faktiskt är kul... hade dock varit skoj om ni som läser lämnar ett litet avtryck så jag vet vem ni är ;)


Har nu på kvälningen varit ute o promenerat en bar runda i byn med två urgoa people!! det var skönt o väldigt välbehövligt!!




  

Av Åza - 10 januari 2011 11:16

Jag hade bestämt mig för att denna blogg inte skulle gå in så mycket på djupet och det gör den inte heller utan jag skrapar bara lite på ytan men ibland tar jag sticket längre in men dock aldrig ända in.... så ni vet ;)


Idag när jag körde in til Lund för min intervju så satt jag o tänkte på de gågna veckorna, det har varit en dimma för mig och jag har inte så mycket minne sen jag blev sjuk den 20 december... men nu känner jag att jag börjar komma upp ur de svarta håll jag pladask föll i... det är en skön känsla att man börjar se ljuset igen!


intervjun gick väl ganska så ok... vi får se om min oflexibla vardag är något som skulle passa dem just nu!


out <3

Av Åza - 10 januari 2011 08:49

-1,9 kg har jag tappat den senaste veckan... gött fick min andra stjärna idag =) den är så fin min nya stjärna där på väggen =) jag sitter o beundrar den och känner mig stolt över min prestation och blir enu mer motiverad!!


Ska snart iväg på en arbetsintervju...... *spännande*


keep u update... <3

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards