Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Åza - 8 januari 2011 15:15

Att vara alla till lags är inte de lättaste och det går INTE, hur man än vill och hur man än gör så blir det Alltid fel i någon ände.... dock har jag ju bestämt att jag detta året ska följa de positiva energierna och sätta min familjs välmående ioch viljor i första hand och det är så jag har handlat och kanske inte till allas förälskelse men vad gör man inte... man vördar ju dem man har sig närmst om hjärtat först... Sen har jag också sagt tilll mig själv att inte vara i dess närvaro som gör mig ledsen... är inte de ett klokt val?? Jag tycker det iaf!! 2011 ska vara de positivas år har jag bestämt mig för o jag tänker göra allt för att så ska bli... Jag har fått nog av negativa influenser.... så kan man undvika dem så ska så bli!!!


Jag är så tacksam för alla fina vänner jag har runt omkring mig ni är guuld värda för mig <3 love u all.. ni vet vem ni är!!!

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards