Alla inlägg under januari 2011

Av Åza - 17 januari 2011 13:36

är definitivt med huvudet i min makes knä i soffan och han ligger o pillar och klappar mig i håret =) mmm I LOVE it.... där kan jag bosätta mig!!!


  

Av Åza - 17 januari 2011 12:38

har antagit mig en utmaning, inget sött(vare sig dryck eller mat)= på 2 veckor, enbart popcorn är tillåtet en gång i veckan...


med mig har jag:

Elin

Viktoria

Pernilla


så här långt!!  Nån som ill vara med sooo just sign up =)


hämtat hem en flicka från dagis idag med halsont... hon är dock pigg... vi får se om det utvecklas till något!!


Av Åza - 17 januari 2011 10:11

    NI var då inte duktiga på att gissa rätt film inte.. det var två som gissa rätt


Sandra

&

Camilla

Grattis till er  

Av Åza - 16 januari 2011 19:36

imorgon börjar Göran jobba igen o allt blir som vanligt igen eller nått.. Lovisa ska på dagis  jag o lillebror ska göra nått kul ihop kanske... vi får se vad veckan bjuder på har en del inplanerat så jag hoppas att veckan följer planerna!!


Har haft en super härligt helg... lugnt o skönt o vi har fått gjort en del här hemma o myst massor bara vi!!!

   

skulle ta  foto på barnen innan de blev väl sådär lyckat.. isaac ser ut som han sitter o gör nr 2 :P

Av Åza - 16 januari 2011 10:07

ja de var ju den därade utmanningen inte många dagar kar nu, jag glömmer lätt bort den men nu kommmer de ett avsnitt Igen =)


Mina rädslor: oj oj oj.... Jag är fruktansvärt mörkrädd, att trava i mörker ge mig värsta hjärtklappningen . det Gillas inte alls.... varför denna rädsla vet jag inte... det är väl bristen av kontroll som infinner sig o mörker som gör att jag blir rädd...

Höjdskräck är en annan rädsla... benen blir sopm gummi på höga höjder o jag känner som jag ska svimma...

finns säkert fler rädslor men jag kan ju inte avslöja alla här inne... det är ju inget kul!!


  

Av Åza - 15 januari 2011 19:01

har känt mig lite så där smått halvkass idag också men det är liksom inget vettigt av de hela...

 Har idag städat ut julen nästan helt har lite kvar som jag får fixa imorgon eller i veckan... nedanvåningen är städad från topp till tå... ovanvåning imorgon blir de =) har man stort hus så orkar man inte allt på en gång inte när man ska fixa o dona med lite annat också...

vi har haft sladdar under skänken i vardagstummet i en hög sen vi flytta hit o ja det har sett mindre kul ut men IDAG fixa Göran de spå nu blev de så fint så!!!


Idag blev de även en kort tur till centan med fina Sara, inte för nån shopping men för Sara skulle reklamera ett par stövlar =)

 jag köpte dock en rauter o nya lampor till våra spottisar... JÄTTE kul shopping (mega ironiskt) dock var det super mys att få vara lite med Sara o strosa o snacka om allt o inget!!


får väl ta o väcka Isaac snart annars lär han aldrig somna för natten sen....


seee ya <3


PS: glöm inte min gissa filmen tävling!!!!!



Av Åza - 14 januari 2011 16:19

här kommer en liten film rebus =)

Här får ni några ledtrådar:  Händelserna i filmen utspelas i samma ordning som bilderna uppifrån & ner…

 

 (  bilden har jag lånat från en annan blogg)

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards