Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Åza - 5 februari 2011 11:07

Ja vilken film är detta ifrån??


  

Av Åza - 5 februari 2011 10:51

ja man har då inte sovit lika bra inatt somigår natt men det beror på den jäkla blåst som härjat utanför fönstret! Kännts som huset ska

välta emellanåt... man ligger o lyssnar om takpannorna ska flyga av eller inte!!


drömmer jäkligt konstigt just nu också, karaktärer o personer som inte finns i mitt liv längre är med i drömmarna , det kan vara gamla pojkvänner, klasskamrater från lågstadiet, etc..... jag undrar vad mitt undermedvetna håller på med när dem tar fram dem i mina drömmar... antagligen bearbetas de till tusen.... men jag undrar varför...


Idag håller jag på o baka piroger i mängder till morgon dagen, hoppas dem blir goda också, har aldrig i mitt liv gjort de innan ;)


Ikväll ska vi till fina vänner o ha en mysig o trevlig kväll =)

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards