Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Åza - 18 februari 2011 17:02

Att det känns så JÄKLA skönt att man inte bryr sig... detta innebär att jag njuter av mitt liv precis som det är.... alldeles UNDERBART är det!!!

Av Åza - 18 februari 2011 11:13

så var det FREDAG igen..... veckorna bara springer förbi ... man hinne rknappt blinka så är det helg igen... Idag har vi en mysfredag hemma... inget plannerat så jäkla skönt o så är det hela helgen... en helt FRI helg... så JÄKLA GÖTT.. Njuter av bara atanken att inte göra nått i helgen bara sånt man känner för =) ja maken har dock inplanerade saker, han ska fixa bilen men jag JAG har INGET =)


igår var vi på disney on ice, och minst en av oss var HELT SÅLD och tyckte att showen var alldeles för kort o försökte övertala sin mamma när dte var slut att det bara var en paus till  ;) min lilla sessa är så go..hon var helt fascinerad av alla hennes "idoler" från tv som var där på isen på en o samma gång!!! Så disney on ice.. see you next year again =)

  


FREDAGS MYYYYYYYYYYYYS

  


Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards