Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Åza - 16 februari 2011 15:30

yes today it is my day =) my birthday  waaaaaay.....

Ja vet inte vad man jublar för egentligen.... att man blir ett år äldre eller för att det är ens alldeles egna dag =) hur som helst så är det ganska så mysigt att fylla år.. hela dagen känns liksom lite speciell oavsett om man gör nått av de eller inte =)

Min dag har varit helt perfekt så här långt, börja dagen med sång av min älskade familj.. sen bev det en tur ut till Norrvidinge för att fika nybakta scones med finaste sara och emil!!!

nu har vi precis avnjutit langos.. Mumms.. nu ska magen vila sen blir det tårta när mamma o pappa kommer ikväll =)

Har även fått sång av mina fina svärföräldrar idag på telefonen =)

en helt perfekt dag så att säga =) vad mer kan man önska sig en födelsedag!!


Imorgon är de dax för Disney On Ice... jag o sessan ska gå med mamma, syster o syster barn =) ska bli hur trevligt som helst... vi inleder med ett ebsök på MAX imorgon =)


  

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards