Alla inlägg under november 2010

Av Åza - 7 november 2010 09:43

har haft en toppen helg so far förutom att sessan är super förkyld o har ont i halsen, hängig o gnällig. Igår skulle sessan egentligen på barnkalas på dagen men vi fick stå över de iom hon inte var så kry, så jag var effektiv då sitället o baka bullar till dopet... sen på kvällen bar det av till syster yster i hörby för att ordna kalkon middag. vi fira mamma igr som blev 60 innan i veckan men då hade dem smitit till varmnare breddgrader... det blev en lyckad kväll med god mat o allt därtill.

Idag ska det städas här hemma o jag ska försöka hinna baka ytterligare fler bullar till dopet.. har många bullar kvar o baka... så bara till o f ixa när man känner att tiden finns... ska komma iväg o kolla lite servetter idag också till dopet... rätt färg är inte det lättaste att hitta har jag fått erfara...

Av Åza - 4 november 2010 09:23

lämnat sessan på dagis, hon vart ledsen idag och de gjorde ont i mitt mammahjärta att lämna henne... hon blev lämnad på en annan avdelning idag vilket hon inte gilla lilla gumman.... men förhoppningsvis har hon roligt nu!!

Om en stund bär det av till bvc med prinsen och jag ska ha något samtal... undrar avd dem ska prata om!! jaja det löser sig säkert

Var på mitt första samtal med min psykolog igår på spädbarnsenehten i Landskrona, det gick bra och de kändes skönt o snacka  med någon annan än Göran :P Ska dit igen om 2 veckor... Isaac visa sin bästa sida igår när vi var där, han SOV =)


Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards