Alla inlägg den 29 november 2010

Av Åza - 29 november 2010 16:01

vakna imorse med att jag hade världens huvudvöärk o mådde ILLA.... gick upp o kräkte trodde jag åkt på magflunsan men inget mer kräk sen dess... dock känner jag mig Jäkligt seg i kroppen o ff smått illamående... kank vara så mycket men ingen flunsa iaf så skönt... frö denna gången... fick sova till kl 12 idag.. guda skönt var de...

Lovisa har varit ute o busat i snön idag, själv har jag hållt mig inne... hon är så go för hon roar sig själv så himla bra, hon har en jäkla fantasi o kreativitet, fantastiska lösningar o resonemang på saker o ting( efter sin pappa) Älskar mitt lilla busfrö så mycket <3

När hon säger mamma kom jag vill säga dej en sak.... du mamma, jag Älskar diej eller du mamma jag tycker om dej... hur varm blir man inte då.. eller när hon säger... mamma du är så söt...hon är rolig nu cokså när jag försöker gå ner i vikt, det är mycket frågor om varför o hur... härom morgonen sa hon.. mamam vet du... din mage är faktiskt mindre nu=) Söte  

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards