Alla inlägg den 10 november 2010

Av Åza - 10 november 2010 12:16

igår var jag o simma med caroline D.. super najs var de... äntlugen är man igång, och jag orka simma 45 minuter... trodde ALDRIG jag skulle palla så länge... sen på de blev det en skön stund i bastun =) aldrig fel att sitta en kvart, pallar dock inte längre. efter den kvarten börjar man känna en konstig smak i munnen o luften börjar liksom ta slut... man MÅSTE UT!!!  Det var så kul o träffa CArioline också vi hars gat så många gånger att vi ska ses men är det inte hennes barn som är sjuka så är det mina men nu kommer vi ses mycket framöver =) JIPPI!!!


Isaac har haft en super natt inatt, somna igpår efter matningen kl 22 o sov ända till 05,30, ny mat o sen sov han till kvart 10,15... skööönt... NU är båda barnen badade o Isaac han sover igen... Han gilla o bada idag , inte ledsen som dem andra gångerna han badat utan han låg o snacka o tyckte det var mysigt =)

Lovisa är super duktig med lillebror men tycker nog att han får liiite väl mycket uppmärksamhet ibland för dte är mycket MAMMA titta på mig, mamma titta på mig titta på mig mamma =) min lilla sessa världens underbaraste  <3<3


      

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards