Alla inlägg den 26 november 2010

Av Åza - 26 november 2010 15:06

fick ett kanon kort på prinsesn som jag gärna delar med mig =)

  

Av Åza - 26 november 2010 15:02

lovisa har fått tugummiförbud till hennes stora förtvivlan.... men när man inte kan lyssna på HUR man ska tugga tugummi utan gör som man blivit tillsagd att inte göra så hela soffan blir av tugummi kladd då blir det förbud.. så kul är det inte att städa soffan från tuggummi =( grrrr.. makalösa Unge.. men så Underbar ändå såklart!!


Sitter o väntar hem maken sen ikväll blir de offcourse taco mys ocj Idol med popcorn o godis.. I love Friday =)

Av Åza - 26 november 2010 11:19

japps jag är lite små tjurig just nu för Lovisa vill ut o åka pulka o jag med men så kom jag på att jag inte har några termobyxor som passar.. så nu är jag sur.. =(

Av Åza - 26 november 2010 08:03

Inatt måste de ha varit kallt ute för de var kallt på nedervåningen idag när jag kom ner så det första jag gjorde var att speeda upp värmen lite... INTE ska man gå o frysa hemma inte... just idag är en sån dag då jag faktiskt kan sakna o tända en brasa, även om det är riktigt skönt o slippa att man MÅSTE tända för o få värme så hade de idag varit mysigt o värma sig vid en =)


Isaac har sovit hela natten! Så duktig min lilla Prins och han vakna med ett leende mot en imorse så ja han är på bättringsvägen... han har dock en jobbig hosta =( stackarn... Just nu ligger han med Lovisa o kollar på barnprogram o myser =)


-4 grader o klart väder är det... hoppas de håller i sig för idag ska pulkan rastas =)


Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards