Alla inlägg den 4 april 2011

Av Åza - 4 april 2011 10:58

ja man börjar åtehämta sig sakta men säkert efter fredagens ingrepp... ff känns hela magen som ett blåmärke o man känner sig spänd o öm i rygg o axlar... men idag kan jag iaf resa mig utan större problem o även sitta =) nån dag till sen så... plåsterna ska av på söndag!! byta de ena igår men dem andra ville jag inte röra....

dem fick ju göra tre hål istället för två på mig pga av sammansväxtnigar sen tidigare snitt i buken... så kanske de är en anledning till att man har lite mer öm mage....


Lovisa har fått upp sin studsmatta idag till hennes totala glädje så nu hoppas det för fullt där ute.... vi MÅSTE dock köpa nät till den!!!


Jag ska se om jag kan ta mig till norrvidinge o införksaffa löite vårkänsla i krukorna... hade avrit nice....

Presentation

Bloggar värda att besöka =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad föredrar du??
 kött
 fisk
 kyckling
 vegetariskt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards